lördag 18 december 2010

lite lätt omtumlad

jag startade en blogg för några dagar sedan.
En ny blogg.
En till blogg.
En helt anonym blogg.

Så började man #prataomdet på Twitter och jag läste, läste och läste.
Jag skrev jag en tweet sedan fortsatte jag att läsa.
140 tecken är inte så mycket.
Jag skrev ett inlägg också.

Plötsligt såg jag mitt inlägg överallt på Twitter.
Under några timmar igår kväll och i morse var det verkligen överallt.
Jag är helt överväldigad.
Lite lätt omtumlad över vilket mottagande mitt inlägg fick.

Jag vet ju att det finns värme och kärlek på nätet, i bloggar och på Twitter.
Men så mycket värme och kärlek.
Helt fantastiskt.
Tack ALLA människor som har läst mitt inlägg om det som hände mig när jag var bara nio år.

Nu är inte min tanke att det här ska vara en blogg som handlar om övergrep.
Inte alls.
Långt ifrån.

Den här bloggen är tänkt att vara ett ställe för mig där jag kan berätta sanningar.
Sanningar av olika de slag.
Sanningar som handlar om vad jag tycker, tänker och funderar på.

Inte hade jag tänkt mig så speciellt mycket djupt skit inte.
Mest vardagligt skit faktiskt.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar